Beställa eller felanmäla

Skriv ut 18 dec december 2012

Här kan du göra en felanmälan eller beställa en installation. Om du behöver hjälp, välj ärendetyp och skriv en så utförlig beskrivning som möjligt. Klicka därefter på "Skicka"-knappen. Din beställning/felanmälan kommer att skickas till helpdesk och därefter får du en bekräftelse på att de har tagit emot din anmälan.

Fyll i alla fält som du kan, det underlättar vårt arbete med att hjälpa dig.

Alla fält som är markerade med * är obligatoriska och måste fyllas i.

Kontaktinfo

Öppettider
21/12 - 4/1 09:00-11:00 och 13:00-15:00
5/1 09:00-11:00
7 - 8/1 09:00-11:00 och 13:00-15:00

Telefon 010-142 80 00
E-post helpdesk@miun.se

Under tiden 21 december-8 januari kommer Helpdesk inte att bemanna Service Center.

Vid akuta ärenden ta alltid kontakt med Helpdesk via telefon.