Felanmälan och uppstartshjälp i lokaler
En grupp för teknisk support jobbar med att skapa trygghet med teknik i undervisningslokaler, konferensrum och grupprum, så väl genom support som genom förebyggande arbete för att säkerställa att...
Här hittar du information om de tjänster som Mittuniversitet erbjuder.
En grupp för teknisk support jobbar med att skapa trygghet med teknik i undervisningslokaler, konferensrum och grupprum, så väl genom support som genom förebyggande arbete för att säkerställa att...
Här hittar du guider och information som hjälper dig med problem som rör e-post, telefoni, inloggning, internetuppkoppling m.m.
Sedan den 1 april 2017 är parkering vid Mittuniversitetets campus avgiftsbelagd även för personal.
Här kan du skapa din egen namnskylt. På grund av formulärets teckenbegränsning får ett fåtal namn inte plats. Om det gäller ditt namn, kontakta vaktmästeriet, så hjälper de dig att ta fram en mall...
Oavsett om du är student, anställd eller besökare kan du vända dig med dina frågor och ärenden till vårt Servicecenter. Vi hjälper dig med allt från praktiska frågor såsom parkeringsmöjligheter run...
Via Serviceportalen kommer du som anställd i kontakt med flera av universitetets servicefunktioner som finns till som stöd för dig till exempel Vaktmästeriet, Biblioteket, IT-helpdesk och...
Upphandling och inköp är en del av universitetsledningens stab, ULS, som handlägger Mittuniversitets upphandlingar av varor och tjänster.
Vaktmästerierna svarar för posthantering, flytthjälp, kopiering, kontorsmateriel, nycklar & lås, larm i lokaler & korridorer, återvinning samt drift och underhåll av AV-utrustning i lärosalar.